Is het mogelijk om één of meerdere producten terug te sturen?
Producten kunnen tot 3 maanden na uw aankoop worden teruggestuurd in de staat waarin u ze ontvangen heeft (ongebruikt) met alle geleverde items (accessoires, originele verpakking, handleiding,…). Vraag uw retourlabel aan bij [email protected], print het uit en plak het op een verzenddoos. Voor de verzend- en afhandelingskosten van retourzendingen wordt een bijdrage van €5,50 voor België en €7 voor andere bestemmingen van de terugbetaling van de artikelen afgetrokken.
Let op: vergeet niet het retourformulier in te vullen en bij te voegen in het pakket met uw producten. Download uw retourformulier hier.
Hoe kan ik producten retourneren?
Volg de volgende stappen:
- Vraag uw retourlabel aan bij [email protected] en vermeld uw bestelnummer en de producten die u wilt retourneren
- Print het retourlabel uit
- Plaats uw producten in een geschikte verzenddoos en voeg het retourformulier toe
- Plak het retourlabel niet direct op de originele verpakking van het artikel, maar op de verzenddoos
- Breng uw pakket naar het postkantoor of de postdienst van uw keuze
Hoe lang heb ik de tijd om een product terug te sturen?
Producten kunnen tot 3 maanden na uw aankoop worden teruggestuurd. Als u uw bestelling volledig retourneert binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakket (wettelijke bedenktijd), vergoeden we ook de verzendkosten van uw oorspronkelijke bestelling (Let op: de retourkosten zijn ALTIJD voor rekening van de klant en worden automatisch afgetrokken van de terugbetaling). Na deze termijn of als uw retour slechts een deel van uw bestelling betreft, worden alleen de teruggestuurde producten terugbetaald, na aftrek van de retourkosten.
Let op: vergeet niet het retourformulier in te vullen en bij te voegen in het pakket met uw producten. Download uw retourformulier hier.
Wanneer en hoe word ik terugbetaald?
Vanaf het moment dat u ons informeert dat u uw aankoop annuleert, heeft MyNutty.be 14 dagen om uw bestelling terug te betalen. Echter, we wachten totdat we de retour hebben ontvangen en gecontroleerd. We zullen u terugbetalen op dezelfde manier waarop u uw aankoop heeft betaald.
Kan ik één of meerdere producten ruilen?
We bieden geen ruilingen aan: alle retourzendingen worden alleen verwerkt voor terugbetaling. We nodigen je uit om het artikel of de artikelen waarin je geïnteresseerd bent direct op onze site te bestellen, zodat je ze zo snel mogelijk ontvangt. Houd er rekening mee dat het soms even duurt voordat retourpakketten ons bereiken en we danken je voor je geduld.
Ik heb een verkeerd of defect artikel ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Als je het verkeerde product hebt ontvangen of als een van de artikelen in je bestelling defect blijkt te zijn, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice en we zullen je zo snel mogelijk helpen. In dit geval gebeurt de retourzending altijd met ons retourlabel en uiteraard op onze kosten.
Let op: we kunnen dit type claim niet in overweging nemen na de termijn van 14 dagen, de datum van ontvangst van uw claim per e-mail is bindend.